Din seria... "Masti Celebre!"

2 Comments

Sau pot incepe o noua serie cu titlul... "Deja nu mai e amuzant!!!"

De ce? Pentru ca din timp in timp am ocazia sa observ ca lucrarile mele apar in locuri unde nici nu ma astept. Sunt cateva articole legate de acest subiect pe blog, in caz ca vreti sa le rasfoiti!

Eram la munte, in vacanta, cand ma suna sora mea sa imi spuna ca o masca facuta de mine apare prin toata Constanta, intr-un afis pentru un anume club... Am cautat repede pe net si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca imaginea unei masti pe care am si vandut-o de altfel cam acum un a n, apare pe un poster. Ajunsa acasa, am observat ca tot orasul e impanzit cu frumoasa mea mascata verde... Am trecut prin mai multe stari, de la extaz, mandrie si in final furie.

Nu stiu ce sa mai fac!

In caz ca stie cineva cum e cu drepturile de autor sau o alta varianta de a-ti proteja lucrarile, (varianta cu watermark deja nu mai e de actualitate), astept comentariile voastre!


You may also like

2 comentarii:

  1. Cazul pe care il semnalezi aici est diferit de ce ai spus alta data pe blog, sau cel putin asa pare. Aterior ai spus ca magazinul unde ai dus produsele a dat unei reviste mastile tale, si au aparut fara ca tu sa stii si sa apara numele tau. Caz care nu e tocmai grav, in sensul ca am vazut o gramada de produse handmade in reviste si le-am recunoscut, dar pe ele scria magazinul de unde se pot cumpara.
    In cazul din acest post, e grav. Poti suna la club si sa le spui ca ii poti da in judecata, dar nu rezolvi mare lucru. Ca banuiesc ca nu ai resurse (sufletesti) sa te taresti prin tribunale. Watermark e de actualitate, site-uri cu imagini au protejate toate pozele asa.
    Succes,
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere